معرفی بازی

تنظیمات بازی ساکر استارز | معرفی نسخه هک شده ساکر استارز مود

تنظیمات بازی ساکر استارز

برای دانلود هک بازی ساکر استار به این صفحه مراجه کنید

تنظیمات بازی ساکر استارز بازی ستارگان مشهور فوتبال که با نام ساکر استارز معروف است از آن دسته از بازی های بسیار محبوب در بین جوانان و دوستداران بازی و فوتبال است،جالب است بدانید این بازی در کل دنیا بیش 50 میلیون بار دانلود شده است .
اگر شما هم امروز تصمیم گرفته اید که این بازی هیجان انگیز را نصب کنید بهتر است این مقاله را بخوانید و تنظیمات آن را به طور صحیح انجام دهید.

تنظیمات بازی ساکر استارز را شروع کنید !

اول از همه باید بازی ساکر استارز رو با توجه به سیستم عامل گوشی تون که اندروید و یا IOS است از گوگل پلی و یا اپ استور و یا و در سایت مگامود دانلود کنید و نصب رو انجام دهید.

مرحله ی اول نصب ساکر استارز :

این بازی جذاب یک بازی آنلاین است که نیاز به اینترنت داره و شما برای شروع بازی اول از همه باید از وصل بودن اینترنت تون مطمئن باشید.نگران سرعت اینترنت نباشید با سرعت معمولی هم میتوانید بازی رو آغاز کنید.
البته بازی ساکر استارز رو میتونید به صورت آفلاین هم با دوستانتون بر روی یک دستگاه بازی کنید اما برای رقابت بزرگ تر بهتره آنلاین شوید و با رقیبان خود در سراسر دنیا بازی را آغاز کنید.

مرحله ی دوم نصب ساکر استارز :

بعد از اجرای بازی صفحه ای مانند تصویر برای شما باز می شود.
تنظیمات بازی ساکراستارز را در چهار مرحله به سادگی انجام دهید.
تنظیمات بازی شما شروع شد،در این مرحله نحوه ی ورود به بازی را باید مشخص کنید که اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید شما 4 انتخاب دارید برای نحوه ی ورود: ورود با جیمیل،ورود با فیسبوک،ورود با مینی کلیپ و یا ورود به صورت مهمان .

پیشنهاد ما ورود از طریق فیسبوک است،چون با تغییر گوشی موبایل تون اکانت شما از بین نمی رود.

اما اگر با ورود به صورت مهمان را انتخاب کنید می توانید بازی کنید اما اگر هر اتفاقی برای گوشی موبایل شما بیافتد باید از مرحله ی اول بازی رو شروع کنید!
از طریق ایجاد اکانت مینی کلیپ همه میتوانید وارد شوید .
اما اگر دستگاه شما سیستم عامل IOS دارد دیگر گزینه ی ورود با جیمیل را ندارید،پس بهترین راه ورود فیسبوک است که با تغییر نوع گوشی موبایلتان هم بتوانید بازی را ادامه دهید.

مرحله ی سوم نصب ساکر استارز :

برای اکانت خودتون با کلیک بر روی آواتار تصویر جدید و دلخواهتون رو آپلود کنید.
و در مرحله آخر برای اکانت خودتون نام دلخواهتون رو بگذارید ،بر روی گزینه ی Gamer ID کلیک کنید و به سادگی نام اکانت خود را تایپ کنید.

تنظیمات بازی ساکر استارز تمام شد!

نسخه ی هک شده بازی ساکر استارز:

ما در مگا مود علاوه بر نسخه ی اصلی، نسخه ی هک شده و یا مود بازی ساکراستارز رو برای شما قرار دادیم،تفاوت این دو نسخه در این است که شما در نسخه ی اصلی به همه ی امکانات دسترسی ندارید اما در نسخه ی مود بازی ساکراستارز به تمام امکانات و مراحل دسترسی دارید .

نکته ی قابل توجه این است که برای استفاده از این نسخه حتما باید با اکانت فیسبوک و یا مینی کلیپ وارد شوید.
پس به توصیه ی ما در مرحله ی اول تنظیمات، گوش کنید و حتما در ابتدا با اکانت فیسبوک در ساکراستارز حساب باز کنید.
دیگه وقتشه از این بازی نهایت لذت رو ببرید.شروع کنید!

بازی محبوب و پرطرفدار

ساکر استارز یا ستارگان فوتبال محصول شرکت miniclip است،که تا امروز بیش از 50 میلیون کاربر در سراسرجهان آن را دانلود کرده اند و از این بازی لذت می برد.
بازی ساکراستارز برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل دسترس است،اگر به امتیاز آن در گوگل پلی نگاهی بیاندازید متوجه محبوبیت ساکراستارز می شوید.این بازی امتیاز 4.5 را از کاربران خود گرفته است!

دلایل محبوبیت ساکراستارز:

بازی ساکراستارز رایگان است و خیلی راحت میتونید از وبسایت مگامود ، گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید همچنین نسخه هک بازی ساکر استارز نیز در سایت بزرگ مگامود وجود دارد .
اگر به اینترنت دسترسی دارید می تونید به صورت آنلاین با رقیبان خود در سراسر دنیا بازی کنید،اما اگر اینترنت هم ندارید نگران نباشید با دوستان خود به صورت آفلاین بازی کنید و از هیجان بازی لذت ببرید.
این بازی گرافیک بالایی داره که جذابیت اون رو دو چندان میکنه،از مزیت های دیگر آن می توان به ذخیره شدن آن اشاره کرد.

پشتبانی از اندروید و ای او اس

تنظیمات بازی ساکر استارز شما در اکانت شما ذخیره می شود و هر زمان با هر دستگاهی میتوانید آنلاین شوید و به بازی خود ادامه دهید.
در بازی ساکراستارز هر تیم دارای 5 مهره است که بازیکن تلاش می کند توسط آنها گل بزند.

با توجه به نقطه چین ها هدف گیری کنید و توپ را وارد دروازه کنید و گل بزنید و سکه جمع کنید!
دوستان خود را از فیسبوک و گوگل پلی دعوت کنید و استراتژی بازی را بچینید و برای سکه و جام ها رقابت کنید.

برای دانلود فوتبال استریک با پول بی نهایت به این صفحه مراجه کنید

ساکراستارز تنها مخصوص دوست داران ورزش و فوتبال نیست بلکه برای همه ی سلیقه ها مناسب و هیجان انگیز است.
برای دانلود این بازی جذاب و مهیج مگامود نسخه ی هک شده را در اختیارشما گذاشته است که می توانیدبا استفاده از آن به سادگی به مراحل بالاتر بروید و از تمام امکانات این بازی استفاده کنید.

نکته ی مهم در هنگام نصب ساکر استار هک شده :

نسخه ی هک شده در گوشی هایی با سیستم عامل انروید 5 به بالا قابل اجراست و فقط بر روی اکانت های مینی کلیپ و فیسبوک میتوانید از این نسخه استفاده کنید.

توجه داشته باشید با اکانت اصلی تون وارد برنامه نشد و اکانت جدید بسازید امکان بسته شدن وجود داره  اگر در نصب و راه اندازی این بازی دچار مشکل شدید;

ابتدا از تنظیمات گوشی برنامه گوگل پلی را برای چند دقیقه متوقف کنید و دوباره مراحل دانلود و نصب را انجام دهید.
همین  الان ساکراستارز رو از مگا مود دانلود کنید و از دوستان خود دعوت کنید و باهم برسر سکه ها و جام ها رقابت کنید و گل بزنید

4/5 - (6 امتیاز)

یک نظر در “تنظیمات بازی ساکر استارز | معرفی نسخه هک شده ساکر استارز مود

  1. محمد گفت:

    خوبه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *