تبلیغات

فوتبال دستی عمده

خرید-فوتبال-دستی-عمده-و-تک

جهت مشاهده قیمت و خرید فوتبال دستی عمده, فوتبال دستی حرفه ای , انواع و اقسام فوتبال دستی خارجی و ایرانی , سایز فوتبال دستی عمده با ما همراه باشید.

156000 تومان

ثبت سفارش : 09034668660

95000 تومان

ثبت سفارش : 09034668660

226000 تومان

ثبت سفارش : 09034668660

 

فوتبال دستی عمده از هیجان انگیز ترین و مفرح ترین و حتی لاکچری ترین بازی هایی رو میزی است که در آپارتمان ها و پارک ها و مراکز تفریحی دیده می شود.

 

فوتبال دستی عمده چیست؟

فوتبال دستی ورزشی است که بین دو نفر و از یک میز حرفه ای یا یک میز تفریحی با آدمک هایی که به میله ها با 2 رنگ متفاوت طراحی شده است که با آگاهی به تکنیک ها و فنون فوتبال دستی و رعایت نکات بازی به صورت صحیح, می توان یک بازی بسیار پرتحرک و اکتیو را تجربه کرد.

مشخصات فوتبال دستی :

از بارز ترین مشخصه های یک میز فوتبال دستی , داشتن ثبات پایه های میز و قرار گیری در وضعیت صحیح و داشتن بدنه ای از جنس ام دی اف با اصطکاک مناسب و سختی نرمال جهت حرکت صحیح توپ می باشد.

عمدتا در این بازی پای آدمک ها با سطح زمین به صورت موازی طراحی شده که توپ مابین دو سطح قرار می گیرد و روند بازی سریع تر می شود.

تکنیک های فوتبال دستی:

شناخت فرمول ها و تکنیک های این بازی و انجام تمرین به صورت مداوم از هر فردی یک بازیکن حرفه ای می سازد.پس در ادامه چندین تکنیک جهت ارائه یک بازی بهتر و حرفه ای تر را با شما به اشتراک می گداریم.

  • نگهداشتن دسته ها:

دسته های فوتبال دستی را آرام و نرم در دست بگیرید. محکم گرفتن دسته ها  باعث ایجاد فشار و کاهش تمرکز دید فرد و بی کیفیت شدن بازی می شود. بین دسته میله فوتبال دستی و دست بازیکن فضای خیلی کمی باید وجود داشته باشد این حفظ فاصله باعث افزایش سرعت مچ دست و مانورهای شما  می شود.

  • حالت ایستادن:

در مقابل میز فوتبال دستی عمده , پاهایتان را جفت نکنید تا بازو هایتان آزادانه تر حرکت کنند پاهای خود را با فاصله  و کمی باز از هم و با زاویه ۴۵ درجه و دورتر نسبت به میز فیکس کنید این بهترین حالت ایستادن در رقابت فوتبال دستی می باشد.

  • پین کردن توپ:

به درستی توپ خود را پین کنید یعنی کنترل توپ را با برنامه ریزی حرکت بعدی خود انجام دهید با نزدیکی توپ به آدمک با زاویه ی کم توپ را بگیرید و زیر پای بازیکن خود به دام بیندازید.

  • آدمک های رقیب:

مراقب آدمک های رقیب باشید هنگام جابه جایی توپ بین شما و بازیکن حریف , با تمرکز بر روی یک فضا یا جایگاه مربعی شکل برای آدمک هایتان می توانید پاس های بازیکن حریف را مهار کنید.

  • پوشش دروازه:

بازیکنان فوتبال دستی توانایی هد زدن، هند کردن، تکل زدن و …. را ندارند باید طوری آدمک های ردیف دفاع را حمایت کنید که دروازه را کاملا پوشش دهند.

  • کمک گرفتن از میله:

میله ی سه نفره ی شما باعث کنترل بهتر بازی می شود اگر به دنبال برد در فوتبال دستی عمده و تملک بازی هستید بهتر است آدمک ها را با زاویه نگهدارید در این صورت حرکت بعدی خود را بهتر می توانید ارزیابی کنید.

  • مثل یک کمک داور عمل کن!

اگر حریف سرعتی بازی می کند  مثل یک کمک داور فوتبال بیشتر وقت را مراقب نیمه زمین خود باشید در این صورت بیشتر با توپ هماهنگ می شوید.

  • زاویه ایده آل:

همگام سازی آدمک های دفاع و حمله راه های نفوذ حریف را مسدود کنید. طریقه قرارگیری میله ها و کنترل زاویه دار بودن بازیکنان در میز و دسترسی به زاویه ی ایده آل در مهار کردن حریف بسیار مهم و کاربردی است.

  • کمک گرفتن از دیواره های میز:

در فوتبال دستی دیواره های میز، یارهای نامرئی هستند که به راحتی می توان برای رسیدن به هدف از آنها استفاده کرد. کمک گرفتن از دیواره های میز فوتبال دستی را فراموش نکنید.

  • بازیکن حرفه ای:

هر بازیکن حرفه ای تکنیک های زیادی برای شلیک به هدف را به کار می گیرد و با پیدا کردن یک راه باز به سمت هدف عکس العمل سریع و دقیقی دارد . تنظیم کردن برای یک شوت ویژه، سرعت بازی را کم و شانس رسیئن به گل را برای شما کم می کند.

 نسخه فوتبال استریک برنده شو را در مگامود دانلود کنید.

انواع فوتبال دستی:

در زیر چند نمونه از پر فروش ترین فوتبال دستی نام برده شده است.

  1. باشگاهی
  2. دستی
  3. خانگی
  4. شیشه ای
  5. فلزی
  6. تاشو
  7. آپارتمانی 
  8. ژتون خور

آموزش قوانین فوتبال دستی:

از بهترین مزیت های این بازی می توان به انجام دادن آن در سالن‌های سرپوشیده، در فضای باز و حتی در خانه , توسط دو نفر (به صورت تک تک) و همچنین با چهار نفر (دو تیم دو نفره) اشاره کرد.

یک بازیکن معمولا دو ردیف دروازه بان و دفاع را کنترل می کند و دیگر هم تیمی او دو ردیف خط میانی و خط حمله را در دست دارد یک تا ۴ نفر هم می‌توانند ذخیره باشند. در مسابقات غیر رسمی، حضور سه یا چهار بازیکن در هر طرف میز نیز رایج است. از مهم ترین قوانین فوتبال دستی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

زمان بازی فوتبال دستی عمده:

در مسابقات تیمی‌ و انفرادی در ۵ زمان ۱۵ دقیقه‌ای ورزشکاران با هم رقابت می‌کنند. تایم استراحت در هر ست ۳۰ ثانیه  در مسابقات حرفه ای و در آموزش فوتبال دستی و تمرینات این زمان ممکن است بیشتر باشد.

تعداد ست های بازی فوتبال دستی عمده:

بازیکن برنده حداقل ۳ ست از ۵ ست بازی را باید از آن خود کرده باشد. تعداد گل های هدف در بازی فوتبالدستی ۵ یا ۱۰ حساب و در بازی سبک بنزینی تعداد نهایی گل ها ۷ می باشد.

شروع بازی به چه صورت است؟

بازیکنان باید با لباس و کفش ورزشی مناسب در مسابقات شرکت کنند. بازی وقتی شروع می شود که توپ با دست و یا از سوراخ کنار دیواره در مرکز میز وارد صفحه بازی و جلوی پای آدمکها قرار می گیرد.حتما در شروع بازی باید توپ بین دو آدمک میانی به حرکت دربیاید و بعد از یک مکث کوتاه ضربه زده شود.

تیم شروع کننده ی بازی :

برای تعیین اینکه کدام تیم برای اولین بار حق شروع بازی را دارد از یک سکه استفاده می کنند پس از پایان اولین ست بازی، تیمی که آخرین گل را زده ست بعدی را شروع می کند.

قوانین قبل و بعد از گل زدن: 

بعداز گل خوردن فردی که بخواهد بازی را برای اولین بار شروع کند باید توپ را جلوی پای بازیکن وسط قرار دهد و با صدای بلند به حریف اعلام آمادگی کندو با اعلام آمادگی حریف, بازی را شروع می شود.

بعد از گل زدن هر تیم باید شمارنده ی کنار میزش را یکی زیاد کند اگر به هر دلیلی فراموش کند و بازی شروع شود گل زده شده نادیده گرفته شده و برای گل مجدد باید تلاش کنند.

اوت چیست؟

اگر شدت توپ شوت شده به دروازه زیاد باشد و بعد از وارد شدن به دروازه به زمین برگردد آن شوت گل محسوب شده و بازی متوقف می شود. و اگر اوت (خروج توپ از زمین ) صورت بگیرد تیم حریف بازی را از زیر میله دو آدمکی اش باید شروع کند.

وقتی توپ زیر پای بازیکن فوتبال دستی عمده قرار دارد باید بین دو بازیکن پاس کاری انجام شود و ضربه زده شود.

نکته در بازی فوتبال دستی عمده:

اگر توپ بین دو بازیکن به صورتی قرار گیرد که هیچ کدام نتوانند به آن ضربه بزننداصطلاحا به آن توپ مرده می گویند و در این صورت توپ متعلق به بازیکنی است که توپ به دروازه بان او نزدیک تر است و بازیکن توپ را برداشته و و بازی را از زیر میله دو آدمکی شروع می کند.

اگر توپ مرده دقیقا در وسط زمین مانده باشد متعلق به تیمی است که آخرین گل را زده است و اگر در سمت دفاع و پشت میله دوم ایستاده باشد، بازیکن دفاع باید آن را حرکت دهد.

خطاهای فوتبال دستی:

این بازی با قواعد خاصی که دارد و طبق قوانین و رعایت موارد زیر باید باری شود تا خطایی صورت نگیرد.در زیر تعدادی از خطاهایی که ممکن است رخ بدهد را شرح می دهیم.

با حرفه ای ترین برنامه ادیت فیلم و ساخت فیلم می تونی کسب درآمدکنی!!!

بدون هدف چرخیدن:

طبق قوانین چرخش ۳۶۰ درجه میله ها ، خطا بوده. چرخاندن دسته ها بدون هدف نه تنها منجر به گل نمی شود حتی ممکن است گل به خودی اتفاق بیفتد.

ثانیه ها مهم است:

هنگامی که توپ زیر میله ای که ۲ یا ۳ آدمک دارد قرار می گیرد بازیکن ۱۵ ثانیه برای ضربه زدن زمان دارد در غیر این صورت خطا اتفاق می افتد. و اما این زمان برای میله ای که ۵ آدمک دارد ۱۰ ثانیه است.

وقتی توپ زیر پای بازیکن شما باشد و حریف میله اش را الکی به کناره ی زمین بکوبد زمانی که به شما اختصاص یافته ، دوباره از اول شروع و شما ۱۰ یا ۱۵ ثانیه فرصت خواهید داشت. 

خطای پنالتی:

هر سه خطایی که یک تیم مرتکب شود یک ضربه پنالتی به حریفش می دهد! توپ بر روی نقطه پنالتی در کنار مهاجم وسط کاشته می شود و توسط مهاجمان زده می شود.

ترک‌کردن‌میز:

برداشتن هر دو دست از روی میله‌ها و ترک کردن میز بدون صدور وقت استراحت خطا تلقی می شود.

تایم اوت

استفاده از تایم اوت بیش از حد معمول خطا بوده و باعث از دست دادن بازی یا محرومیت در بازی‌ها می‌شود.

عدم تمرکز حریف:

هر نوع حرکتی که باعث حواس پرتی بازیکن حریف و تکان دادن میز شود خطاست. پس دو داور در طرفین میز می ایستند و و انگشت شصت خود را روی میز قرار می دهند و اگر میز لرزشی داشته باشه به بازیکن خاطی اخطار می دهند.

گیج کردن حریف:

عواملی که باعث گیج شدن حریف می شود مانند عوض کردن مدام دست ها بر روی میله‌هایی که توپ در زیر آدمکهای آن وجود ندارد خطاست.

رعایت قانون شروع بازی:

شروع بازی بدون گفتن کلمه حاضر و بدون شنیدن جواب خطاست حریف 3 ثانیه فرصت پاسخ دارد اگر شروع‌کننده پاسخ را نشنود و بازی شروع شود، به شروع‌کننده نیز تذکر داده می‌شود.

قیمت و خرید فوتبال دستی عمده؟

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید فوتبال دستی ارزان و باکیفیت هستید پس بهترین گزینه حرکت به سوی بازار و حتی می توانید از طریق سرچ در گوگل و اینستاگرام هم بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید.

نظرات و پیشنهاداتتون رو برامون کامنت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

4 نظر در “فوتبال دستی عمده

  1. اسکندری گفت:

    ممنون بابت کیفیت خوبتون

  2. Alireza گفت:

    از نظر کیفیت عالی و قیمت مناسبی داره

    1. Administrator گفت:

      ممنون از نظرتون

      1. پرهام نجفی گفت:

        سفارشم خیلی زود رسید دستتون درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *